پژو 206 راهنماي تعميرات موتور TU3JP

مطالب دیگر:
📂مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز انتقال خون📂مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز پرورش فکری استعدادهای درخشان📂مطالعات و رساله معماري طراحی مركز علمي و آموزشي كودكان پيش دبستانی📂مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز توانبخشی معلولین📂مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز خلاقیت📂مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز درمانی بیماران خاص(تالاسمی)📂مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز موسیقی درمانی📂مطالعات و رساله معماري طراحی مرکز نجوم آسمان نما📂مطالعات و رساله معماري طراحی مهمانسرا📂مطالعات و رساله معماري طراحی موزه آب📂مطالعات و رساله معماري طراحی موزه آثار باستانی📂مطالعات و رساله معماري طراحی موزه عصر تاريخ📂مطالعات و رساله معماري طراحی موزه عکس📂مطالعات و رساله معماري طراحی موزه علم و فناوری📂مطالعات و رساله معماري طراحی موزه کودک📂مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تدریس و یادگیری با رایانه و روابط کاربر (فصل دوم)📂مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و نظریه های تعارض والد - فرزند (فصل 2)📂مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف ونظریات جرأت ورزی (فصل 2)📂مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم وتعاریف ونظریات اخلاق (فصل 2)📂مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و رویکرد و ساختارهای هویت (فصل 2)
پژو 206 راهنمای تعمیرات موتور TU3JP|984353|ptn
نمونه ی دیگری از مجموعه فایل ها با عنوان پژو 206 راهنماي تعميرات موتور TU3JP آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

کار آموزی فنی با فرمت Doc صفحات 49

فصل اول:

باز و بست موتور و گيربكس از روي خودرو


بيرون آوردن موتور و گيربكس

روشي كه در اين جزوه توضيح داده مي شود، در خودروهاي داراي گيربكس اتوماتيك و دستي يكسان مي باشد.

ابتدا مايع سيستم خنك كننده، روغن موتور و گيربكس تخليه مي گردد.

اجزاء سيستم هواي ورودي به موتور شامل لوله خرطومي هواي ورودي به موتور، بستها، مجموعه هواكش جدا مي شود.

بستهاي باتري، باتري و سيني زير باتري را باز كنيد.

بدون باز كردن اتصالات و لوله هاي سيستم فرمان هيدروليك، پمپ هيدروليك را جدا كنيد.



سوكت (ترمينال) مربوط به سيستم
BSI را باز كنيد.

اتصالات برقي و كانكتورهاي سيمهاي متصل به باتري و جعبه فيوز كنار باتري را جدا كنيد.

شيلنگهاي رفت و برگشت آب مربوط به رادياتور بخاري را باز كنيد.

شيلنگ ورود و خروج آب موتور را باز كنيد.

شيلنگ خلاء مربوط به بوستر ترمز را باز كنيد.

درانتها، رادياتور را باز كنيد.



در خودروهاي مجهز به گيربكس دستي، سيم كلاچ را باز كنيد و اهرم كلاچ را آزاد كنيد.

در خودروهاي مجهز به گيربكس اتوماتيك، كابل كيك دادن از روي گيربكس باز كنيد.

اتصالات جانبي مربوط به دسته سيم اصلي ECU را جدا كنيد.

سپس پايه نگهدارنده ECU را از روي گلگير سمت راست جدا كرده و بعد از آن كانكتور اصلي ECU را جدا كنيد.